nova web

nova web

Benvinguts-Bienvenidos

Aquest és un blog que neix amb la intenció de difondre informació, més aviat contra-informació, sobre la incompetència de l'equip de govern, que ens costa molts diners, i molts disgustos. Esperant un 2011 amb il.lusió i esperança!!!el canvi d'aires és possible, una nova ètica, "ments netes".

Divulgar

Us demanaria de re-enviar als vostres contactes la direcció d'aquest blog, per tal de divulgar la nostra informació al màxim de cunitencs i cunitenques possible. Gràcies.

lunes, 26 de octubre de 2009

Gràcies senyor Carreño

Gràcies Senyor Carreño, secretari de (IN)comunicació del PSC de Cunit. Gràcies per comentar públicament el meu últim article. Gràcies per haver-me presentat a l’opinió pública. Gràcies per haver-me donant la raó del meu discurs.

Per començar dir que jo mai he dit que vostès fossin tontos, torni a llegir els meus escrits, si s’ha sentit al·ludit, em sap greu, molt greu. Jo faig una diferència entre les persones i els càrrecs que representen. Com a persones els hi desitjo el millor, com a càrrecs els demano de ser competents, i sobretot, com a càrrecs públics que són, cobren tots de l’Ajuntament, poden ser criticats per qualsevol ciutadà que pagui els impostos a Cunit, això ho ha de tenir molt clar, sinó em sembla que s’equivoca del tot.

No escric aquest article per comentar les seves, pobres i superficials, conclusions. No escric aquest article per dir que el vostè diu és mentida. Primer de tot perquè vostè no em coneix, la seva crítica a la meva persona no deixa de ser falsa, imaginativa, rancorosa, impotent i sobretot prepotent. Molta gent m’ha comentat si el Jaume Casañas que vostè criticava en el seu escrit era jo, perquè no arribaven a creure el seu cúmul de mentides.

Li escric aquest article per presentar-me i per mostrar la seva incompetència, la seva rancúnia, la seva por, la seva impotència i sobretot la seva ignorància, per no parlar de la manca d’educació.

Sóc un geògraf polític, llicenciat en Història per l’ Universitat de Barcelona, llicenciat en Ciències Geogràfiques per l’ Universitat de Bologna (Itàlia), amb una especialització en Geografia i processos territorials per l’ Universitat de Bologna, (Itàlia). Durant aquests anys universitaris formant-me acadèmicament i humanament, he realitzat diversos Stages a les Universitat de Cork, (Irlanda), a l’ Universitat de Koper, (Eslovènia), a l’ Universitat de Belgrad, (Sèrbia). Actualment estic realitzant un doctorat a l’ Universitat de Paris-Sorbonne, (França) conjuntament amb l’ Universitat de Barcelona. Informar-li també que domino el català i el castellà com vostè espero, i també francès, anglès i l’italià, com vostè espero.

La Geografia política estudia les implicacions i sinergies entre les lògiques de poder i gestió del territori. El meu doctorat tracta l’ incorporació del Baix Penedès a l’àrea metropolitana de Barcelona. Li dic tot això per mostrar-li, modestament, molt modestament, que les meves capacitats i competències per analitzar el funcionament de l’Ajuntament de Cunit, probablement, i dic probablement, siguin més rigoroses que la seva. Quan vulgui el convido a que vostè mostri públicament, ja que es un treballador de l’Ajuntament, paguem nosaltres la seva quantiosa nomina, les seves competències pel realitzar el treball que fa i sobretot per escriure el que vostè escriu.

Vostè vol negar quin és el seu principi però sense donar-se compte el confirma i el fa seu, “el fin justifica los medios”, vostès no pacten amb ERC, perquè senzillament demanava una Auditoria laboral, mostra de la seva serenitat democràtica, que vostès no tenen. Van preferir, mantenir l’alcaldia, el poder sobre el territori, a canvi de renunciar a les seves suposades idees d’esquerres i progressistes, pactant amb el PP, que representa el que representa. No ho dic jo, el que representa el PP, ho diuen vostès i els seus representants al Senat, on hi ha també la nostra Alcaldessa, per no dir de la seva relació amb el PP al Congrés.

Una gent que renuncia a les seves idees per tal de mantenir-se al poder, quina ètica poden tenir?, la resposta la deixo als nostres lectors, no vull “manipular” a ningú.

Voler negar el gran rebuig social que hi ha a Cunit amb el tema de la revisió cadastral és estar allunyat, aïllat, de la realitat que ens envolta, deu ser que vostès són endogàmics, perquè no sé en quin Cunit viuen. La gent perd el treball, perd les cases, tanquen els comerços al poble, els bars fan la meitat de caixa que fa uns anys, i vostès que fan als plens municipals? A riure i a parlar-se a l’orella, quina actitud de menyspreu a la gent que pateix la crisi. Clar per vostès és molt fàcil, amb els sous que cobren ja poden estar tranquils, però l’horitzó del 2011, cada cop és més pròxim, el futur esdevé esperança per la gent de Cunit i això permet veure la llum al final del túnel, la possibilitat que hi hagi un canvi al govern municipal de Cunit, una nova ètica, llunyana a la seva, molt lluny, on la competència de les persones que han de gestionar el bé comú que és l’Ajuntament sigui contrastada, estigui documentada, en fi, que estiguin justificats els sous que cobren. Que no ens donin gat per llebre, no sé si m’entén?

Per últim, i ja acabo que si no avorrirem als lectors amb la seva incompetència i desinformació, dir-me que vull privatitzar els serveis públics perquè sóc un liberal i no sé que més em deia. Vostè no sé que va estudiar a l’ Universitat, però fluix, molt fluix, un Sufi? A molts països del nord d’Europa, governants per partits de dretes, aquestes dretes que vostè presenta tant dolentes pels serveis públics, distribueixen uns serveis públics molt millors que els que tenim a Espanya, per no dir de Cunit, em ve el riure senyor Carreño.

Un Ajuntament no ha de tenir dèficits i deutes obligatòriament, això és mostra de la incompetència que vinc denunciant. Jo no li demano que tinguin un benefici, com li demanaria a una empresa, però tampoc poden tenir les pèrdues que tenen. Però jo se que hi ha una diferencia entra la meva visió de la política i la seva. Per mi fer política es treballar en política, per vostè fer política vol dir “viure“de la política, substancialment és aquesta la diferencia apreciada en el seu discurs.

Elitista i classista? Si no em coneix com pot dir de mi aquestes coses...a Itàlia de vostè en dirien que es un pregiudicato.

Un consell, des de la meva modèstia, li voldria donar. Llegeixi una mica més, però sobretot entengui el que llegeix, que és el que compte, llegir per llegir es com parlar per parlar, el que vostè ha demostrat que sap fer. Doni records a la seva veïna i gràcies un cop més.

3 comentarios:

  1. Realment tenim el que ens mereixem,a Andalusia l´anomenen "voto cautivo",a Cunit li diuen "¿Cómo está mi puesto?,¿Cuando sale mi plaza?,i ho dic en castellà perque és la llengua dels que entren a dit, (la majoria)passant-se pel "forro" la igualtat d´oportunitats i la legislació vigent,basant-se en el decret d´alcaldia.

    Aquesta mateixa gent,que es queixa amb la boca petita de la pujada del IBI,dels guals,etc.. i després diuen "pero me dan de comer cada mes,así que pago y callo".

    Aquesta mateixa gent ,que disfruta de concerts gratuits per la feria de Abril (una festa d´uns pocs), de Los del río o Andy y Lucas, i en canvi a de pagar per la festa major del poble (de tot el poble) si vé el Melendi.

    Aquesta mateixa gent que no es queixa quan una vivenda de protecció oficial paga més IBI per metre cuadrat que una caseta pareada de Plà de Mar, (això si és política d´esquerres),però és clar,com els menors de 35 anys tenen una reducció de l´impost això queda amagat.

    Aquest és el problema veritable de les eleccions,la gent parla molt i no fa el que ha de fer quan té la paella pel mànec, molta gent no s´empadrona per la "tarjeta rosa" dels TMB de Barcelona i després critica la falta de metges,per exemple.

    Mentres els votants majoritaris siguin els que treballin a l´Ajuntament i visquin en el casc urbà (preu més reduït d´IBI)no hi ha res a fer,i recordin que de la riera cap a Tarragona ja és zona residencial.

    Un tècnic de la casa gran ,al consultar perque jo vivia en una zona més cara que Plà de Mar,si als meus voltants (i jo mateix)vivim en blocs de pisos,el "lumbreras" en questió em va comentar que al meu barri podia pujar més alçada que no pas les cases unifamiliars de Plà de Mar,i per això era més car,per la possible plusvalua a treure en un futur, a veure llest que els blocs ja estan edificats de quin rèdit econòmic em parles?,o potser volen un Cunit en plan Benidorm amb un bonic skyline (com el bloc del intermache),a sobre ens tracten de tonto.

    I és això el que més mal els fa,ens tracten de burros,com si no sabessim pensar per nosaltres mateixos,en definitiva com ens tractava l´amic Ciscu .Per desgràcia per a ells,hi ha gent que pensa i no s´empassa la propaganda oficial (el panflet lamentable del full municipal), i és llavors quan es dediquen a menysprear,ells que ho saben tot .

    Per cert,busco i no trobo l´hotel tantes vegades presupostat a primera linea de platja,imagino que deu estar al costat del mercat municipal, o potser és que deuen estar esperant a inagurar les obres del barri antic, (realment algú es creu que això tingui opcions d´entrar a les subvencions de la llei de barris?,si només veure la proposta es deuen fer un tip de riure a la Generalitat).

    S´han fixat que tot això són obres?,ara penso en la factura dels pernils i del vi d´aquest estiu i només em vé al cap la imatge de la senyora senadora, i algun company de viatge al costat del alcalde de Santa Coloma de Gramanet.

    Res més a dir.

    Jo mateix

    ResponderEliminar
  2. Tens tota la raò del món. Però crec que el canvi d'aires a Cunit sigui possible pel 2011, aquesta és la intenció del blog. Almenys que la gent que ens governi visqui al mateix món nostres, el de la precarietat laboral i humana a la qual ens han portat l'actual govern municipal. s¡ha d'intentar, almenys un cop!
    força i com diuen a Itàlia coraggio!!!

    ResponderEliminar
  3. Felicitats pel blog! seguiu així!
    De debò que s'agraeix que algú ens expliqui realment el que passa a Cunit.

    Moltes Gràcies!

    ResponderEliminar